Klantcase Everaert Advocaten 7

Voor de klant Everaert Advocaten hebben we bij KRATZ Business Solutions een maatwerk dossiersysteem opgeleverd. Hieronder leest u meer over het probleem waar Everaert tegenaan liep en de oplossing die wij geboden hebben.

Over Everaert Advocaten

Everaert Advocaten is gespecialiseerd in vreemdelingenrecht en staat zowel in binnen- als in buitenland bekend als een toonaangevend migratiekantoor. Dit omdat ze afwijken van de standaard geijkte advocatuur. Ze bieden juridische ondersteuning op maat op het gebied van onder andere Nederlands nationaliteitsrecht, tewerkstellingsvergunningen en verblijfsvergunningen voor zowel particulieren als bedrijven. En de vreemdeling heeft natuurlijk ook een partner en eventuele kinderen, waardoor er veel partijen bij deze zaak betrokken zijn.

Door de actuele kennis van nationale en internationale wet- en regelgeving en de meest recente beleidsontwikkeling waarover Everaert Advocaten beschikt, kunnen zij voor elke situatie de beste migratieoplossing zoeken.

Het vraagstuk

Onderscheidend vermogen is van belang in de advocatuur. De praktijk van Everaert Advocaten is specialistisch en vraagt daarom ook om een specialistische oplossing. Everaert Advocaten heeft gezocht naar een passende software oplossing voor het sturen van de dagelijkse bedrijfsprocessen, het beheren van dossiers, aanvraagdocumenten, e-mailcorrespondentie en documenten. Deze keuze voor KRATZ Business Solutions was het resultaat.

Onze oplossing

KRATZ Business Solutions levert niet alleen maatwerk software maar combineert dit met een bedrijfskundige expertise. Wij denken met onze klanten mee op bedrijfsniveau. Bij Everaert Advocaten hebben we gekeken naar het verloop van de dagelijkse praktijk en de bijbehorende bedrijfsprocessen. Welke bedrijfsprocessen lopen er? Moet dit zo blijven of kunnen ze eventueel anders ingericht worden?

Op basis daarvan is een intelligente en efficiënte dossierbeheer software ontwikkeld. Informatie vloeit op een natuurlijke wijze door het systeem en geeft advocaten en het secretariaat op ieder moment een helder beeld van de status van een dossier. Geautomatiseerde documentproductie helpt bij het besparen van tijd en standaardiseren van correspondentie.

Om de relatie met de cliënt nog sterker te maken, hebben we een webportal gekoppeld genaamd het “clientweb”. Hiermee heeft de cliënt real-time, helder en gestructureerd inzicht in de status van het dossier, welke stukken de advocaat nog nodig heeft en wat er inmiddels is goedgekeurd.

Het systeem is ook gekoppeld aan de financiële administratie, waardoor er in de boekhouding geen fouten meer kunnen sluipen.

Neem contact op

Meer weten ? Contactformulier


Telefoon : 010 – 451 41 88